Thursday, October 21, 2010 / 4:42 PM
Per0t oh per0t =='

per0t 0h per0t.
da dua hari beturut-turut da kaw saket.
nape kaw saket?
na kate peried ta.
na kate salah makan ta?
kenapa kaw per0t?
tadi mase aku bangun pagi teros aku tanye kat per0t aku.
'per0t sayang.kenapa kaw sakit?'
pastu dye jawab
'Sebab awak ta jage badan la manusie oii'
gagagagagagaga.
dye bole jawab.
sakai oh.
tapi per0t.
kaw da dua hari buad aku merana.
saket kaw tahu ta?
pagi- pagi bangun da kene pegi tandas.
malas ar.
orang amik wuduk kat sinki jeah.
hampeh.
sakit kaw tahu ta?
pening plak tuh.
yaih,da ar na perikse da minggu depan.
k ar.
salam.


P/S:peried tu sala ejaa.aku tau tuu.

.
bio tag misc past
The Lacky Says
Behave yourself here my dear =D
Any freak at this page?
Tell me c(:
Please view this layout in chrome. It doesn't work in internet explorer, sorry.