Wednesday, October 13, 2010 / 7:31 PM
Ainie,Wo Ai Nie:)

aku sayang kau Ainie.
dyeorg tue mmg ta gune lagi barai.
sumpa aku benci dorang.
aku suke post kau yang baru nie.
aku benci dorangXD
kau tahu jua kan aku benci dyeorg.
same mcm aku benci NAFANAFA.
sumpa aku x suke dye.
dye gile suke ulang cite.
dye angau aku yang kene layan.
dye salah aku tebabit skali.
kat tusyen macam macam dye ckp.
yang si BOTAK tu lak cam sial jea kate aku suke sebar news.
PUKIMAK NYE JANTAN.
BABI !
SHIT !
pfft,puas hati aku lepaskan segala galanya.
sori for the readers.
too emo this day.
oh ya BTW,tadi mama bagi duet beli buku.aku excited gile na buku english  tu.nampak buku tu best sangat na bace.aku ta penah se-Excited nie na beli buku school dowh.baru skang rase na sangat beli n bace buku tu.

Labels:


.
bio tag misc past
The Lacky Says
Behave yourself here my dear =D
Any freak at this page?
Tell me c(:
Please view this layout in chrome. It doesn't work in internet explorer, sorry.