Sunday, September 19, 2010 / 12:06 AM
Kat MukeBuku.

Hoi kaw Fuckers.aq benci kaw sampai mati.ergh~kenape aq jadi kwn kaw?ergh~kaw celanat bhabhi kaw.pesal kaw nie argh(!)kalau kawan wat ar care kawan.nie,kaw buat macam aku nie orang suruhan kaw lak(!)Bhabhi kaw(!)datang umah aq kaw kate aku sombong plak?ape kes?kaw yang sombong slame nie.kaw kate aku plak.x gune kaw(!)BHABHI ANJGHING kaw(!)kalau aku kira na bkawan ngan kaw ikut status mak ayah aku.kaw tak layak same skali jadi kawan aku atau na kate burok psl aku.Kaw tak layak same sekali(!)Bapak kaw tu hidop gune duit pencen askar dye jer la weyh.kaw tu CELANAT sgt.da ar tak seda diri.Suke ati na suro ak wat sume bende ntuk kaw(!)CELANAT kaw(!)aku benci kaw CELANAT(!)aku tego kaw kat FB.tapi kaw tak lyn aku.so,aku wat bodo jer.aku tahu sesangat perangai kaw nie.aku da lame ar kwn ngan kaw.da 8 tahun kaw tahu?kaw tu je yang CELANAT lagi sombong.SIACEBIAN.aku benci kaw(!)

Labels:


.
bio tag misc past
The Lacky Says
Behave yourself here my dear =D
Any freak at this page?
Tell me c(:
Please view this layout in chrome. It doesn't work in internet explorer, sorry.