Friday, September 17, 2010 / 10:20 AM
Laser is good maybe;(

Pagi yang indah berseri-seri,
Bangun untuk pergi ke Ampang,
Rumah kedua diriku ini,
Jadi tumpuan ramai manusia,
Hanya hospital yang dilabel private.
Na tahu lebih lanjut,silalah baca.

So,tadi bangun pagi untuk pergi ke Hospital Ampang.aku nie bab bangun pagi nie mmg menggeliat skit.so,ade la org yang tolong jadi speaker.ergh~oke.straight to the point.pegi Hospital Ampang untuk wat LASER yang sangat menyakitkan.tapi da tak sakit sangat sebab banyak kali da wat.so, no point na rase sakit lagi ent?Iam so proud of Dr.Jalil Bin Jidon.he is the best doctor ever.selain mak aku.dye hanye memerlukan mase 30 minit untuk melakukan Laser dan mencucuk kenekord di bahu n pipi yang tembam aku nie.HOHO*aku terlalu bangge kan dye.tapi aku mmg berbangge dengan ape yang dye da lakukan kepada aku.maybe,aku da menyayangi dye.BTW.




Selamat Menyambut Hari Lahir Yang Ke 50 ba,ija doakan baba sentiasa gembira dengan hidup baba.ija minta maaf segala dosa yang ija buad kat baba.ija harap baba akan jadi ayah yang terbaik dlm dunia nie.semoga hidup baba sentiasa diberkati dan dirahmati Allah S.W.T.Amin.


Selamat menyambut hari lahir juga kepada kak aina yang baek lagi comel n kepada semua orang yang menyambut hari lahir mereka pada hari ini.oke.
Salam bebeyh.

Labels:


.
bio tag misc past
The Lacky Says
Behave yourself here my dear =D
Any freak at this page?
Tell me c(:
Please view this layout in chrome. It doesn't work in internet explorer, sorry.