Sunday, November 21, 2010 / 2:13 AM
Jalan-jalan

Tadikan,mase jalan-jalan kat satu belog comel nie kan.
Jumpa satu post dye.
Menarik giler.
belog dye ade kat tepi tuuu.tekan jeah yang tulis
"gula gula menaip"
Back tu the tajuk.
Comel plak tu.
Na tahu ape dyee.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Sila Scroll Down sehingga anda menjumpainya
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Scroll lagiiii
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Sikit jeah lagi
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Dah sampai pongg
haaaaa.
nie lah dhyeeeee.
Camera
nampak pelikkan?
nie la yang korang selalu tengok kat dalam cite-cite korea ke taiwan ke jepun ke.
 Nie untuk bebudak atau stalker kannn?
 Nie pong.Comel oh buah tuuuu..
 Aku na yang nie<3
 Nie ade akak tu.Dye suke yang niee.
Nie adek aku minatt.kott.




comelkan?
aku rase cam na gigit jea bende neyh.
Mmg comel sangat sangat sampai buad aku nanges na bende nie.
Comel sangat sangat sangat!
Sape yang kaye tu bole la belanje aku yea?
K ar,sampai sini jea.
Salam.

.
bio tag misc past
The Lacky Says
Behave yourself here my dear =D
Any freak at this page?
Tell me c(:
Please view this layout in chrome. It doesn't work in internet explorer, sorry.