Saturday, November 20, 2010 / 9:15 PM
Deactivate

Cite pasal Deactivate Account.
Malam tadi tepat pukul 12 malam aku teros deactivate.
yah.
bende last aku wat ialah borak nan Iqmal.
Ntah angin mane tah datang tetibe na borak ngan dye.
Tapi serious aku kate boring gile on FB semalam.
Tade Ainie,Ika,either Aiena.
Ciss,mane korang?!
Nana lagi la.
Batang jari pong tarak.
Ciss.
Aku sempat juge la jadi stalker tengok profile orang.
Best gak.
Baru FIRST time tuh.
sebelom ni aku gi profile orang hanye semata na tahu dye sape n na ucap Happy Birthday jea.
Orang pemalas la katekan.
Jenguk jiran pong malas.
Ciss,Ija ija.
Apa perangai hang neyh?!
Terok benoo.


Aku na cite pasal apa aku gedik tegoo Iqmal.
Yessss,aku terase oh Zahira teross offline mase aku tego dye.
Ciss,sakai bebeno hang ni.
Pasal Iqmal tuh...
Aku terase sebab dye ta balas wish aku.
So,aku pegi kat list IM aku and teros tekan muke dye kat situ and taip
Aku:Hoi.
Dye:yer
 (lembot seyh,kalau aku mesti da tulis"ape?!")
Aku:kaw jahat kan?
Dye:Dye tulis yang ape?mengapa?dimana?bila?tah ape tah kann?
Aku:asal kaw ta balas wish aku?
Dye:Oh
(Bunyi camtu gak ar.agak lupe la.)
Then dye gi kat profile dye n balas.
Tengkiu kot.lupe lagi laa.
Ciss,da tue kaw Dijaaa!
Then aku dengan gedik nye membalas.
Ciss,tapayah.
Then dye taip.
Merajok plak daa.
(WTHMan?!aku bukan pompan jenis camtu k?!sakai jesh na merajok ngan ko)
Then aku kate
Haish,sakai je na merajok.
Geli aku oh.
Then dye kate 
Haha.
Then
....................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................
aku da lupe n sampai sini jesh.aku malas na taip lagi sebeno nye.



.
bio tag misc past
The Lacky Says
Behave yourself here my dear =D
Any freak at this page?
Tell me c(:
Please view this layout in chrome. It doesn't work in internet explorer, sorry.